Semafori na pet lokacija u Novom Sadu, koji su postavljeni prethodnih meseci, čekaju da budu priključeni na elektro mrežu kako bi proradili, saznaje 021.rs.
Semafor se postavlja dok se ne zadovolje minimalni kriterijumi. Što se tiče saobraćajnog fakulteta, nikad više nije učestvovao, konsultovan i sarađivao. Da li neko stvarno ima ozbiljnu stručnu primedbu na funkcionisanje saobraćaja u Novom Sadu ili su to stereotipi pojedinaca.
Nije to nista novo, ljudi koji su kupili stanove u izgradnji cekaju vec mesecima da im se uvede struja a zgrade odavno gotove. To treba dobro ispitati od strane novinara, nesto se desava u Elektrovojvodini
Novi Sad, grad u kome se svi saobraćajni problemi rešavaju postavljanjem semafora. Jel neko čuo za Saobraćajni fakultet i konsultovanje istog? Ako negde posadite semafor, rešavate jedan problem, pravite 2, 3 nova. Saobraćaj u gradu, koji ide u visinu, se ne može rešiti pukim postavljanjem semafora, kome se kako prohte.
У духу најављених штедњи електричне енергије, предлажем да прва мера штедње буде неукључивање поменутих семафора, што би резултирало вишеструким благотворним деловањем.
nedavno sam se pozalio da su na bulevaru evrope semafori pisani klingonskim pismom pa su ispravili ali samo u jednoj traci/smeru.
posle toga sam napisao da su jednu traku promasili pa su sutradan tu drugu ispravili a ovu prvu vratili na klingonski.
A gde je davno obećani semafor na uglu Dositejeve i Temerinske?
Nekada je skoro nemoguće skrenuti iz Dositejeve u Temerinsku u pravcu ka Klisi zbog nepreglednosti i gužve, i onda se napravi kolona i svi krenu da sviraju.
Bila je vest davnih dana baš na ovom sajtu da će tu biti postavljen semafor, ali evo prošlo je već 2-3 godine i ništa se nije desilo.
"Iz budžeta grada za semaforizaciju pet rasrksnica je plaćeno nešto više od 69 miliona dinara."
Prostom računicom dolazimo do rezultata da "semaforizacija" u proseku košta Novosađane oko 118.000 evra po jednoj raskrsnici. Istražite da li tu ima korupcije, nisam upoznat sa cenama ali ne mogu da poverujem da je to realna cena postavljanja semafora.
Jeftinije je postaviti saobraćajne znake ili poslati policiju da reguliše saobraćaj.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Semafori u Novom Sadu čekaju na struju - na pet lokacija postavljeni, ali i dalje ne rade
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•05.09.2022.
•09:56 > 07:24
Komentari 11
Mile
Zomar
NSSale
Napoleon
IvanNS
Хогар
/
posle toga sam napisao da su jednu traku promasili pa su sutradan tu drugu ispravili a ovu prvu vratili na klingonski.
ovo je tipicno dodikovsko za.ebavanje
Ima semafora svuda
Fali i semafor za pesake.
Куп је битан
Ivan
Nekada je skoro nemoguće skrenuti iz Dositejeve u Temerinsku u pravcu ka Klisi zbog nepreglednosti i gužve, i onda se napravi kolona i svi krenu da sviraju.
Bila je vest davnih dana baš na ovom sajtu da će tu biti postavljen semafor, ali evo prošlo je već 2-3 godine i ništa se nije desilo.
tružni kok
Prostom računicom dolazimo do rezultata da "semaforizacija" u proseku košta Novosađane oko 118.000 evra po jednoj raskrsnici. Istražite da li tu ima korupcije, nisam upoznat sa cenama ali ne mogu da poverujem da je to realna cena postavljanja semafora.
Jeftinije je postaviti saobraćajne znake ili poslati policiju da reguliše saobraćaj.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H